This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added...
-
Knihabrožovaná väzba32,95 €Viac ako 30 dní
Now thoroughly revised and updated, this systematically presented coursebook tells you everything you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print..
-
Knihapevná väzba30,49 €-5 %Viac ako 30 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle