Takto sa robí marketing
E-kniha

Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zarábajte

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento... Čítať viac

Vydavateľstvo
Motýľ, 2020
Počet strán
272

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán... Čítať viac

  • PDF EPUB MOBI
  • Slovenčina

9,90 €

Ihneď na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o e-knihe

POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a vystačíte si s jediným hárkom papiera formátu A4. Autor vám interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako na to, a tak si urobíte plán, vďaka ktorému za z vás stane marketingový profík.
Či práve začínate alebo ste skúsený podnikateľ, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte.
Čítať viac
Originálny názov
The 1-Page Marketing Plan
Počet strán
272
Rok vydania
2020
Naše katalógové číslo
824035
Jazyk
slovenčina
Preklad
Vydavateľstvo
Motýľ
Pre koho
pre začiatočníkov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,7 / 5

6 hodnotení

5
0
1
0
0

Ako sa páčila e-kniha vám?

Recenzie čitateľov

Drahomir V
Neoverený nákup
19.1.2021
Ambiciozny nazov, priemerna kniha
Kniha nesie ambiciozny, az arogantny nazov, ktory ma spociatku skor odradil ako uputal. Nakoniec vsak zvitazila zvedavost. Obsah prinasa priemernost bez schopnosti reflektovat na sucasnu situaciu. Prr ostrielanych marketerov strata casu, pre laikov a zaciatocnikov asi v pohode. Čítať viac

Vydavateľstvo Motýľ

Čítať viac

„Svet nie je čiernobiely, niekedy musíte pracovať s odtieňmi šedej...“

Slepé oko - Stuart MacBride, 2013
Slepé oko
Stuart MacBride