Čitateľský klub Martinus
Kniha: Designing Brand Identity (Alina Wheeler)

56,53 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Designing Brand Identity (Alina Wheeler)
Kniha: Designing Brand Identity (Alina Wheeler)

Designing Brand Identity

An Essential Guide for the Whole Branding Team

he bestselling guide to branding, updated with emerging trends and technologies Designing Brand Identity provides in-depth guidance for the entire branding team, with a... Čítať viac

Vydavateľstvo
John Wiley & Sons, 2017
Počet strán
336

he bestselling guide to branding, updated with emerging trends and technologies Designing Brand Identity provides in-depth guidance for the entire branding team, with a universal five-stage process for brand development and implementation... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

56,53 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: Designing Brand Identity (Alina Wheeler)
56,53 €

Viac o knihe

he bestselling guide to branding, updated with emerging trends and technologies Designing Brand Identity provides in-depth guidance for the entire branding team, with a universal five-stage process for brand development and implementation. From research and analysis through launch and governance, this book provides expert insight on all aspects of the process, and describes the best practices that build better brands. This updated fifth edition includes new and expanded coverage of social media cross channel synergy, crowdsourcing, SEO, experience branding, mobile devices, wayfinding, and placemaking, with 30 all-new case studies of top brands from various industries around the world. Fuel recognition, amplify market differentiation, create cohesion, and project value with the essential concepts and practices that build and maintain strong brands. Brand identity is key to an organization's success, helping customers navigate their options in an expanding marketplace rife with competition. How does your brand stand out? How do you attract your target? It's all in the process.
Naše katalógové číslo
617939
Počet strán
336
Väzba
pevná väzba
Rozmer
225×280 mm
Hmotnosť
1356 g
ISBN
9781118980828
Rok vydania
2017
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
John Wiley & Sons
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Ako hviezda k svojej dráhe som celou dušou pripútaný k nej.
Kniha: Hamlet (William Shakespeare)
Hamlet
  • William Shakespeare