Čitateľský klub Martinus
Kniha: Behavioral Marketing (Dave Walters)

23,78 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Behavioral Marketing (Dave Walters)
Kniha: Behavioral Marketing (Dave Walters)

Behavioral Marketing

Delivering Personalized Experiences at Scale

Grow revenue by leveraging behavioral marketing during your next campaign Behavioral Marketing guides you in using relatively new marketing tactics to grow revenue and create... Čítať viac

Vydavateľstvo
John Wiley & Sons, 2015
Počet strán
256

Grow revenue by leveraging behavioral marketing during your next campaign Behavioral Marketing guides you in using relatively new marketing tactics to grow revenue and create process efficiencies. An incredibly valuable text, ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

23,78 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Amor Towles - Od autora knihy Džentlemana v Moskve
Kniha: Behavioral Marketing (Dave Walters)
23,78 €

Viac o knihe

Grow revenue by leveraging behavioral marketing during your next campaign Behavioral Marketing guides you in using relatively new marketing tactics to grow revenue and create process efficiencies. An incredibly valuable text, this book defines the key principles of behavioral marketing including customer journey mapping, channel-level planning, data capture and hygiene, campaign creation, delivery best practices, and measurement/optimization and shows you how to fix highly inefficient processes while implementing your next marketing initiative. Within the pages of this resource are the secrets to improving processes and becoming more 'revenue predictable' things that benefit businesses in virtually any industry. Additionally, this book provides you with case studies that spotlight the successes and challenges experienced by other marketing pros, and offer up key lessons to assist you in sharing their triumphs and avoiding their pitfalls. Behavioral marketing, a term first coined in 2008, has become increasingly important as digital marketing tactics have becoming increasingly popular.

This particular facet of marketing focuses on responding to the actions, clicks, and behaviors of both current and prospective customers and allows you to use this data to adapt your marketing efforts to customer preferences. The results of this dynamic marketing approach are often a more predictable revenue stream and a more efficient marketing department, both of which any business would welcome!
Naše katalógové číslo
663137
Počet strán
256
Väzba
pevná väzba
ISBN
9781119076575
Rok vydania
2015
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
John Wiley & Sons
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Anna, tuším táraš hlúposti.” „Pravdaže, chlapček môj. Nevieš, že iba veľmi blázniví ľudia hovoria vždy rozumne?”
Kniha: Anna v Avonlea (Lucy Maud Montgomery)
Anna v Avonlea
  • Lucy Maud Montgomery