Čitateľský klub Martinus
Kniha: Designing for Behavior Change (Stephen Wendel)

39,62 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Designing for Behavior Change (Stephen Wendel)
Kniha: Designing for Behavior Change (Stephen Wendel)

Designing for Behavior Change

Applying Psychology and Behavioral Economics

A new wave of products is helping people change their behavior and daily routines, whether it’s exercising more (Jawbone Up), taking control of their finances (HelloWallet), or... Čítať viac

Vydavateľstvo
O´Reilly, 2013
Počet strán
394

A new wave of products is helping people change their behavior and daily routines, whether it’s exercising more (Jawbone Up), taking control of their finances (HelloWallet), or organizing their email (Mailbox)... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Debbie Tung - Okúzľujúce komiksy

Viac o knihe

A new wave of products is helping people change their behavior and daily routines, whether it’s exercising more (Jawbone Up), taking control of their finances (HelloWallet), or organizing their email (Mailbox). This practical guide shows you how to design these types of products for users seeking to take action and achieve specific goals. Stephen Wendel, HelloWallet’s head researcher, takes you step-by-step through the process of applying behavioral economics and psychology to the practical problems of product design and development. Using a combination of lean and agile development methods, you’ll learn a simple iterative approach for identifying target users and behaviors, building the product, and gauging its effectiveness. Discover how to create easy-to-use products to help people make positive changes.
Naše katalógové číslo
663143
Počet strán
394
Väzba
brožovaná väzba
ISBN
9781449367626
Rok vydania
2013
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
O´Reilly
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Všetko vždy funguje, keď si naplno uvedomuješ, čo chceš dosiahnuť.