Čitateľský klub Martinus
Kniha: Ako vyrásť v kreatívnom biznise (Kamil Aujeský)

19,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Ako vyrásť v kreatívnom biznise

Kniha 20 rozhovorov o začínaní, fungovaní a podnikaní v kreatívnom biznise z populárnej youtube show Marketing Backstage od Kamila Aujeského. Naučíte sa, ako pracovať... Čítať viac

Vydavateľstvo
Slovart, 2019
220 strán
4 hodiny čítania

Kniha 20 rozhovorov o začínaní, fungovaní a podnikaní v kreatívnom biznise z populárnej youtube show Marketing Backstage od Kamila Aujeského. Naučíte sa, ako pracovať efektívnejšie a ako neustále rásť v marketingu, reklame, dizajne či... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 17 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Amor Towles - Od autora knihy Džentlemana v Moskve

Viac o knihe

Kniha 20 rozhovorov o začínaní, fungovaní a podnikaní v kreatívnom biznise z populárnej youtube show Marketing Backstage od Kamila Aujeského. Naučíte sa, ako pracovať efektívnejšie a ako neustále rásť v marketingu, reklame, dizajne či podnikaní, od šikovných ľudí zo slovenských firiem a agentúr ako Zaraguza, Triad, Respect App, Komplot, Milk, Studio Echt, Refresher, Websupport, HB Reavis, Martinus, Google, O2, a mnoho viac. Ponorte sa do množstva tipov, inšpirácií, osobných a zákulisných informácií o tom, ako si vybudovať, udržať alebo vylepšiť vlastný kreatívny biznis.

Komu sa kniha môže páčiť: Všetkým, ktorých zaujíma marketing, reklama a dizajn.
Naše katalógové číslo
666717
Počet strán
220
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
150×215 mm
Hmotnosť
631 g
ISBN
9788055642833
Rok vydania
2019
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
Slovart
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,8 / 5
7
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

6
Overený zákazník
22.1.2025
Zaujímavé a inšpiratívne
Zaujímavá kniha aj ľudia v nej.
Určite je super, že vznikla, pretože je sa čím a kým inšpirovať. Príbehov o kreatívcoch a ich životných cestách za mňa nie je nikdy dosť.

Mám však pár ALE:
- Nie som fanúšičkou hustle culture a v niektorých rozhovoroch na mňa workoholizmus a životný štýl niektorých z respondentov pôsobil až znepokojujujúco a nepáči sa mi, že je to v knihe, ktorá má čitateľov inšpirovať alebo motivovať. Je to asi vec názoru. No napriek tomu, jesť za počítačom alebo si nedávať pauzy, to by určite nemal robiť nikto.
- Vizuál knihy je síce atraktívny a zaujme, to bezpochyby, ale na niektorých farbách sa text veľmi ťažko, niekedy až bolestivo čítal. Asi by som radšej stavila na funkčnosť.
- Rubrika “Ako na to s XY” bola rušivo vložená doprostred textu, kde bola často aj uprostred vety a potom som sa strácala v texte alebo sa musela k rubrike vracať.

Každopádne, dávam 4* za obsah a inšpiráciu.
reagovať
Berenika
Neoverený nákup
27.12.2021
Zaujímavé inšpiratívne príklady z praxe
Kniha je rozhodne dobrým počinom zvlášť v dobe, kedy veľmi málo slovenských podnikateľov prezrádza svoje know-how v oblasti podnikania. Pulty kníhkupectiev sa prehýbajú pod náporom zahraničnej odbornej literatúry, ktoré však nie vždy odzrkadľujú našu realitu. S chuťou som si prečítala kapitolu o spoluzakladateľovi Martinusu p. Meškovi. Kniha po obsahovej stránke je zaujímavá, avšak privítala by som knihu viazanú, pretože brožovaná sa veľmi zle číta, nakoľko je pomerne obsiahla. Ale rozhodne ju odporúčam každému, kto sa chce inšpirovať zaujímavými kreatívcami na Slovensku.
.
reagovať
36
Overený zákazník
13.10.2021
Po knihe som siahla náhodne v kníhkupectve - zaujal ma obal a názov. Chcela som si prečítať o úspešných ľuďoch, o ich ceste, radách a ich podnikaní. Toto všetko mi táto kniha dala. Odporúčam každému, kto sa chce nechať inšpirovať úspešnými.
reagovať
Veronika Klindová
Overený zákazník
12.8.2020
Toto je presne kniha dva v jednom
V rozprávaní hostí Kamila Aujeského sa dá nájsť kopec užitočných rád do praxe. Zároveň, keď si človek číta ich životné storky, je to aj ľudsky veľmi poučné. Kniha sa vďaka zaujímavým odpovediam číta ľahko a rýchlo. Pre ľudí, ktorí sa chcú alebo sa už aj v malom venujú marketingu, je to skvelý spôsob ako získať prehľad a trošku si pobrainstormovať nové idey. Vďaka.
reagovať
Natália Klieštiková
Overený zákazník
15.3.2020
Naty
Kamil, kniha stála za tú dvacku a dala by som za ňu pokojne i viac. Očakávania boli vysoké, ale realita ich vystrelila ďaleko vyššie. Každý rozhovor mi dal iný pocit, iný pohľad, niečo nové, niečo, čo učebnice v škole neskrývajú. Tento počin hodnotím 5 hviezdami a pridávam svoje veľké VĎAKA.
reagovať
MARK
Neoverený nákup
23.2.2020
Nahlad do sveta slovenskeho marketingu a reklamy
Kniha je velmi jednoducho pisana a “cita sa takmer sama”. Perfekne rozclenena na kratsie kapitoly so zaujimavymi otazkami a este zaujimavejsimi odpovedami. Iba par krat sa mi stalo, ze som zacal citat knihu a tak ma bavila, ze po case som sa pozrel kolko ma vlastne stran a bol som tak trochu sklamany, ze uz som v nej dost daleko a zachvilu bude koniec a vobec by mi nevadilo keby je o nieco dlhsia :)

Super nahlad do zakulisia a trochu aj historie slovenskeho marketingu a reklamy. Informacie o agenturach a ludi za nimi, ich zaciatkoch a karierach.

Kniha rozobera rozne temy ocami marketererov a ich nazorov ci uz na pracu v reklame, klientov, ludi, sucasnu dobu a rozne ine temy a pohlady na rozne problemy.

Odporucam kazdemu kto sa venuje marketingu alebo ma v plane sa mu venovat a chce sa dozvediet viac o ludoch ktori sa mu na Slovensku uz dlhe roky venuju profesionalne.

Kamil je typek a takym uvolnenym stylom su robene aj rozhovory v knihe.

Za mna 5/5 a dufam ze bude aj sfilmovana :D
reagovať
Ivo
Neoverený nákup
16.1.2020
Hodnotné know-how
Rozhodne odporúčam všetkým ľuďom, ktorí sa zaujímajú o biznis/kreatívu. Kniha obsahuje množstvo hodnotného know-how, či už kreatívcov ale aj podnikateľov.
Kamil je sám o sebe veselá kopa, prenáša to ja do konverzácie s diskutujúcimi a tým pádom je celá knížka vedená oddychovým a zábavným spôsobom.
Z osobného hľadiska môžem nazvať publikáciu ''page turner-om'', keďže ani nebudete vedieť ako a budete v polovine knihy.
Po vizuálnej stránke je knížka spracovaná naozaj nekonvenčným spôsobom - kapitoly sú oddelené farebnými stránkami.
Teším sa na pokračovanie!
reagovať
Emil
Neoverený nákup
1.12.2019
Ku knihe AKO VYRÁSŤ v KREATÍVNOM BIZNISE
Odporúčam, páčila sa mi. Kniha je zaujímavou novinkou a prínosom pre slovenský trh a kreatívny priemysel. Sám som kreatívec a autor 2 kníh o kreativite (Kreativita - ako obyčajným spôsobom vytvoriť neobyčajné diela; Daňová kreativita - zreteľahodné príklady). Slovenských titulov o tvorivosti a kreativite je potrebných viac, lebo kreatívny priemysel v SR môže byť pilierom budúcej prosperity. Autor zozbieral názory úspešných kreatívcov zo Slovenska a zaujímavou formou pretavil tieto názory do inšpiratívnej knihy a motivačného titulu.
reagovať

Vydavateľstvo Slovart

Obchodný názov
Vydavateľstvo SLOVART, s.r.o.
Adresa
Bojnická 10
831 04 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
slovart@slovart.sk
Život pozostáva z malých rozhodnutí, ktoré robíme, z jednotlivých momentov, ktoré majú moc všetko zmeniť.
Kniha: Kniha stratených mien (Kristin Harmel)
Kniha stratených mien
  • Kristin Harmel