Čitateľský klub Martinus
Kniha: Game Programming Patterns (Robert Nystrom)

51,76 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Game Programming Patterns (Robert Nystrom)
Kniha: Game Programming Patterns (Robert Nystrom)

Game Programming Patterns

The biggest challenge facing many game programmers is completing their game. Most game projects fizzle out, overwhelmed by the complexity of their own code. Game Programming... Čítať viac

Vydavateľstvo
Genever Benning, 2014
Počet strán
354

The biggest challenge facing many game programmers is completing their game. Most game projects fizzle out, overwhelmed by the complexity of their own code. Game Programming Patterns tackles that... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Debbie Tung - Okúzľujúce komiksy

Viac o knihe

The biggest challenge facing many game programmers is completing their game. Most game projects fizzle out, overwhelmed by the complexity of their own code. Game Programming Patterns tackles that exact problem. Based on years of experience in shipped AAA titles, this book collects proven patterns to untangle and optimize your game, organized as independent recipes so you can pick just the patterns you need.

You will learn how to write a robust game loop, how to organize your entities using components, and take advantage of the CPUs cache to improve your performance. You'll dive deep into how scripting engines encode behavior, how quadtrees and other spatial partitions optimize your engine, and how other classic design patterns can be used in games.
Naše katalógové číslo
1276513
Počet strán
354
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
190×240 mm
Hmotnosť
688 g
ISBN
9780990582908
Rok vydania
2014
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Genever Benning
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Zvoliť si pochybnosti ako životnú filozofiu je rovnaké, ako keby sme si zvolili nehybnosť za dopravný prostriedok.
Kniha: Plavba s tigrom (Yann Martel)
Plavba s tigrom
  • Yann Martel