Čitateľský klub Martinus
Kniha: Start At The End (Matt Wallaert)

28,47 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Start At The End (Matt Wallaert)
Kniha: Start At The End (Matt Wallaert)

Start At The End

How to Build Products That Create Change

Nudge meets Hooked in a practical approach to designing products and services that change behavior, from what we buy to how we work... Čítať viac

Vydavateľstvo
Portfolio, 2019
Počet strán
272

Nudge meets Hooked in a practical approach to designing products and services that change behavior, from what we buy to how we work... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

28,47 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: Start At The End (Matt Wallaert)
28,47 €

Viac o knihe

Nudge meets Hooked in a practical approach to designing products and services that change behavior, from what we buy to how we work.

Deciding what to create at modern companies often looks like an episode of Mad Men: people throw ideas around until one sounds sexy enough to execute and then they scale it to everyone. The result? Companies overspend on marketing to drive engagement with products and services that people don’t want and won’t help them be happier and healthier.

Start at the End offers a new framework for design, grounded in behavioral science. Technology executive and behavioral scientist Matt Wallaert argues that the purpose of everything is behavior change. By starting with outcomes instead of processes, the most effective companies understand what people want to do and why they aren’t already doing it, then build products and services to bridge the gap.

Wallaert is a behavioral psychologist who has led product design at organizations ranging from startups like Clover Health to industry leaders such as Microsoft. Whether dissecting the success behind Uber’s ridesharing service or Flamin’ Hot Cheetos, he underscores with clarity and humor how this approach can improve the way we work and live. This is an essential roadmap for building products that matter–and changing behavior for the better.
Naše katalógové číslo
810561
Počet strán
272
Väzba
pevná väzba
Rozmer
149×219 mm
Hmotnosť
367 g
ISBN
9780525534426
Rok vydania
2019
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Portfolio
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Ľúbi sľuby
Kniha: Je taký (Tomáš Janovic)
Je taký
  • Tomáš Janovic