Čitateľský klub Martinus
Kniha: Scientific Advertising (Claude C. Hopkins)

22,45 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Scientific Advertising (Claude C. Hopkins)
Kniha: Scientific Advertising (Claude C. Hopkins)

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the... Čítať viac

Vydavateľstvo
Bibliotech, 2020
Počet strán
70

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

22,45 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 34 dní.
Sledovať dostupnosť
Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Scientific Advertising (Claude C. Hopkins)
    Pevná väzba
    Angličtina, 2020
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

    32,00 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti
Kniha: Scientific Advertising (Claude C. Hopkins)
22,45 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 34 dní.

Viac o knihe

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced.

He worked for various advertisers, including Bissell Carpet Sweeper Company, Swift & Company and Dr. Shoop's patent medicine company. At the age of 41, he was hired by Albert Lasker owner of Lord & Thomas advertising in 1907 at a salary of $185,000 a year, Hopkins insisted copywriters research their clients' products and produce "reason-why" copy. He believed that a good product and the atmosphere around it was often its own best salesperson, and as such he was a great believer in sampling.

To track the results of his advertising, he used key-coded coupons and then tested headlines, offers and propositions against one another. He used the analysis of these measurements to continually improve his ad results, driving responses and the cost effectiveness of his clients' advertising spend.

Hopkins is one of the father's of modern day marketing. While working for the Bissel Carpet Sweeper Company, at Hopkins' sent out five thousand letters offering carpet sweepers as Christmas presents - one thousand people sent in orders. He also convinced Bissel manufacturers to offer more variety of carpet sweepers, such as making them with twelve different types of wood. Immediately after these changes, Bissel sold two hundred fifty thousand in three weeks.

His book Scientific Advertising was published in 1923, following his retirement from Lord & Thomas, where he finished his career as president and chairman. This book was followed, in 1927, by his autobiographical work My Life in Advertising. He died in 1932. Charles Duhigg credits Hopkins with popularizing tooth brushing, as a result of Hopkins' campaigns for Pepsodent.
Naše katalógové číslo
942411
Počet strán
70
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
152×229 mm
Hmotnosť
94 g
ISBN
1636370020
Rok vydania
2020
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Bibliotech
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kto nemá strach, nie je viac človekom. Nemusíš sa zaň hanbiť, ani skrývať ho. Človek, ktorý ukazuje svoj strach a slzy rovnako hrdo ako svoj smiech a veselé oči, si zaslúži obdiv.
Kniha: Pustovník: Muž s leopardom (Vladimír Štefanič)
Pustovník: Muž s leopardom
  • Vladimír Štefanič