Marketing management
14. vydání
- Vydavateľstvo
- Grada, 2013
- Počet strán
- 816
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále... Čítať viac
- Pevná väzba
- Čeština
89,99 €
Posielame do 3 – 7 dní
Dostupné v 16 knižniciach. Požičať v knižnici
Ďalšie knižné vydania (3)
-
Pevná väzba
Čeština, 2007VypredanéAch, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy. -
Pevná väzba
ČeštinaVypredanéAch, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.