Čitateľský klub Martinus
Kniha: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie (Autorský kolektív)

20,81 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie (Autorský kolektív)
Kniha: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie (Autorský kolektív)

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

  • Autorský kolektív

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode... Čítať viac

Vydavateľstvo
Belianum, 2017
Počet strán
246

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

20,81 €

U dodávateľa 2 ks
Posielame do 4 – 6 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 4 – 6 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 14 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Debbie Tung - Okúzľujúce komiksy
Kniha: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie (Autorský kolektív)
20,81 €

Viac o knihe

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.
Naše katalógové číslo
715345
Počet strán
246
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
145×205 mm
Hmotnosť
314 g
ISBN
9788055712031
Rok vydania
2017
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Belianum
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Ari by bol najradšej, keby všetci z jeho izby odišli, najradšej by bol sám so svojimi knihami, najradšej by sa v jednej z nich stratil a už sa nikdy nevrátil.
Kniha: Sága z Keflavíku (Jón Kalman Stefánsson)
Sága z Keflavíku
  • Jón Kalman Stefánsson