Čitateľský klub Martinus
Kniha: Online marketing (Autorský kolektív)

11,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Online marketing

Současné trendy očima předních expertů

  • Autorský kolektív

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti... Čítať viac

Vydavateľstvo
Computer Press, 2014
Počet strán
216

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Čeština
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 19 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama

Viac o knihe

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci.

Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.

Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům:

- Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu
- PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu
- Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí
- Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn
- Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu
- Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu
- Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Naše katalógové číslo
168353
Počet strán
216
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
145×205 mm
Hmotnosť
285 g
ISBN
9788025141557
Rok vydania
2014
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Computer Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,3 / 5
2
2
0
0
2

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Ria
Neoverený nákup
5
11.1.2015
Perfektná kniha. Poskytuje veľa cenných rád a informácií. Sú to hlavne aktuálne veci. Samozrejme nesmú chýbať ani case studies a na konci knihy rozhovory z veľmi dobrými odborníkmi.
Peter
Neoverený nákup
1
17.8.2015
osobne si myslim, ze kniha velmi slaba, nic nove mi nepriniesla, ziadne konkretne tipy ani triky, len rozpravanie o historii seo, analytics, co je to online marketing, kde sa pouziva, kto ho robi, ale nic, co by som realne mohol v podnikani zapracovat mi kniha nedala. Neodporucam.
Miloš Madola
Overený nákup
1.5.2020
Miloš
Neskutočne slabá, nudná a nezaujímavá kniha, ktorá do sveta online marketingu nič nepriniesla. Všetky téma obišla obrovskou obkľukou a nič nové som sa nedozvedel. Všetky informácie by som si dohľadal zdarma cez internet. Case studies? Absolútne k ničomu. Aby som polovicu Case studies čítal len o osobných záležitostiach opytovaného? Kto tie otázky zostavoval? Des! Ja ako video tvorca som sa o video marketignu dozvedel základné veci, ktoré som vedel ešte predtým, ako som začal točiť. Keď sa už ku niečomu konkrétnemu blížili, tak som zhrnuli do všeobecných bodov, odrážok, pojmov a nič viac. NEODPORÚČAM. Škoda, že som ju neprelistoval do 14 dní, aby som ju mohol vrátiť. Strata času
reagovať
Peter
Neoverený nákup
17.8.2015
Názor čitateľa
osobne si myslim, ze kniha velmi slaba, nic nove mi nepriniesla, ziadne konkretne tipy ani triky, len rozpravanie o historii seo, analytics, co je to online marketing, kde sa pouziva, kto ho robi, ale nic, co by som realne mohol v podnikani zapracovat mi kniha nedala. Neodporucam.
reagovať
Ria
Neoverený nákup
11.1.2015
Názor čitateľa
Perfektná kniha. Poskytuje veľa cenných rád a informácií. Sú to hlavne aktuálne veci. Samozrejme nesmú chýbať ani case studies a na konci knihy rozhovory z veľmi dobrými odborníkmi.
reagovať

Vydavateľstvo Computer Press

Obchodný názov
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Byla však pravda, že tehdy poprvé pochopil, že lidé, kterým se naučil důveřovat, by ho stejně mohli někdy zradit, a že je to sice zklamání, ale zároveň je to nevyhnutelné a že život ho bude pohánět pravidelným tempem vpřed, protože za každého, kdo ho nějakým způsobem zklame, se najde přinejmenším jedna osoba, která to nikdy neudělá.
Kniha: Malý život (Hanya Yanagihara)
Malý život
  • Hanya Yanagihara