Čitateľský klub Martinus
Kniha: Buyology (Martin Lindstrom)

20,57 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Buyology (Martin Lindstrom)
Kniha: Buyology (Martin Lindstrom)

Buyology

Truth and Lies about Why We Buy

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious... Čítať viac

Vydavateľstvo
Broadway Books, 2010
Počet strán
272

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

20,57 €

U dodávateľa 2 ks
Posielame do 14 – 19 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 14 – 19 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť
Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Buyology (Martin Lindstrom)
    Pevná väzba s prebalom
    Angličtina, 2008
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: Buyology (Martin Lindstrom)
20,57 €

Viac o knihe

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? Or do our buying decisions take place below the surface, so deep within our subconscious minds, we`re barely aware of them?
In BUYOLOGY, Lindstrom, who was voted one of Time Magazine`s most influential people of 2009, presents the astonishing findings from his groundbreaking, three-year, seven-million-dollar neuromarketing study, a cutting-edge experiment that peered inside the brains of 2,000 volunteers from all around the world as they encountered various ads, logos, commercials, brands, and products. His startling results shatter much of what we have long believed about what seduces our interest and drives us to buy. Among the questions he explores:
Does sex actually sell? To what extent do people in skimpy clothing and suggestive poses persuade us to buy products?
Despite government bans, does subliminal advertising still surround us - from bars to highway billboards to supermarket shelves?

* Can Cool brands, like iPods, trigger our mating instincts?
* Can other senses - smell, touch, and sound - be so powerful as to physically arouse us when we see a product?
* Do companies copy from the world of religion and create rituals - like drinking a Corona with a lime to capture our hard-earned dollars?


Filled with entertaining inside stories about how we respond to such well-known brands as Marlboro, Nokia, Calvin Klein, Ford, and American Idol, BUYOLOGY is a fascinating and shocking journey into the mind of today`s consumer that will captivate anyone who`s been seduced - or turned off - by marketers` relentless attempts to win our loyalty, our money, and our minds.

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5
1
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

„Anna, tuším táraš hlúposti.” „Pravdaže, chlapček môj. Nevieš, že iba veľmi blázniví ľudia hovoria vždy rozumne?”
Kniha: Anna v Avonlea (Lucy Maud Montgomery)
Anna v Avonlea
  • Lucy Maud Montgomery