Čitateľský klub Martinus
Kniha: Marketing Research: Tools and Techniques (Nigel Bradley)

50,50 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Marketing Research: Tools and Techniques (Nigel Bradley)
Kniha: Marketing Research: Tools and Techniques (Nigel Bradley)

Marketing Research: Tools and Techniques

Second Edition

The second edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research... Čítať viac

Vydavateľstvo
Oxford University Press, 2010
Počet strán
560

The second edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research... Čítať viac

  • Kniha
  • Angličtina
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v dvoch knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti

Viac o knihe

The second edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, the text is organized around the core themes of research preparation, data collection, analysis and communication of findings, and how skills and techniques are used in different research contexts. The text covers the basic tools of marketing research and evaluates the most appropriate techniques available when deciding the type of research to carry out. Supported by a wealth of pedagogical features, the author enables students to understand the issues involved in carrying out research and the potential pitfalls to be aware of, thereby ensuring a clear understanding of the overall subject.

* Features a unique Market Researcher's Toolbox section in the text and on the online resource centre, containing a suite of vital resources such as sample questionnaires, to provide students with the necessary tools to engage with the practicalities of research.
* Provides a balance between theory and practice demonstrating how to actually carry out marketing research and to encourage students to be critical and analytical in their thinking.
* Highlights examples of both good and poor practice so that students are aware of how research should be conducted as well as what is unacceptable in marketing research.
* Includes a dedicated chapter on online research to enable students to understand the range of technology available to researchers and how these can be used in an integrated fashion.

New to this edition

* A new chapter on online research has been added.
* The chapters on audience research and advertising research have been merged to form a new chapter, which will be entitled audience and advertising research.
* The title for the final part of the book has been changed from research applications to research contexts.
Naše katalógové číslo
81079
Počet strán
560
Rozmer
189×246 mm
Hmotnosť
1184 g
ISBN
9780199564347
Rok vydania
2010
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Oxford University Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Celkom názorne som zistil, akú moc predstavuje pevná viera a aké jednoduché je vyvolať ju. Stačí, aby si ty vedel o niečo viac ako tí, čo majú veriť. Potom je ľahké robiť zázraky.
Kniha: Alamut (Vladimir Bartol)
Alamut
  • Vladimir Bartol