Čitateľský klub Martinus
Angličtina 19.: Predložky a príslovky (INFOA)

1,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Angličtina 19.: Predložky a príslovky (INFOA)
Angličtina 19.: Predložky a príslovky (INFOA)

Angličtina 19.: Predložky a príslovky

    Metóda postupného osvojovania si slovnej zásoby takmer 1000 slov podľa tematických skupín. Čítať viac

    19. diel série
    Nájdi dvojicu
    Výrobca
    INFOA, 2015

    Metóda postupného osvojovania si slovnej zásoby takmer 1000 slov podľa tematických skupín. Čítať viac

    1,50 €

    U dodávateľa
    Posielame do 7 – 9 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 9 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Logopedické karty: Rapotačky - Od slabík po prvé slová
    Angličtina 19.: Predložky a príslovky (INFOA)
    1,50 €

    Viac o produkte

    Metóda postupného osvojovania si slovnej zásoby takmer 1000 slov podľa tematických skupín.
    Naše katalógové číslo
    206702
    Počet strán
    6
    Rozmer
    220×225 mm
    Jazyk
    angličtina, slovenčina
    ISBN
    9788072406333
    Rok vydania
    2015
    Kategorizácia

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčil produkt vám?

    A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.