Čitateľský klub Martinus
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)

30,52 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Žltá kniha budovania značky TOP #13

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete... Čítať viac

4,5 45 hodnotení
Vydavateľstvo
barecz & conrad books, 2023
Počet strán
596

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

30,52 €

Na sklade > 5 ks
Posielame ihneď
Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 17 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Žlutá kniha budování značky (Michal Pastier)
    Brožovaná väzba
    Čeština, 2024
    Na sklade > 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

    49,34 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Amor Towles - Od autora knihy Džentlemana v Moskve
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
30,52 €

Viac o knihe

Ku tomuto titulu si môžete zakúpiť Žltý zápisník budovania značky (overeného sprievodcu knižkou) a taktiež Žlté karty budovania značky čLOVEčina - hru, cez ktorú spoznáte seba aj svoju značku.

Dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti.

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
Naše katalógové číslo
1885391
Originálny názov
Žltá kniha budovania značky
Počet strán
596
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
156×234 mm
Hmotnosť
940 g
ISBN
9788082580115
Rok vydania
2023
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
barecz & conrad books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
Kniha: Žltý zápisník budovania značky (Michal Pastier)
52,52 €

Hodnotenia

4,5 / 5
33
6
4
1
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

8
zamestnanec
10. novembra 2023
Rozum do vrecka v žltom

Hrubá ako Biblia a žltou bibliou by sme ju aj nazvať mohli, pre sektu malopodnikateľov alebo marketérov. Kniha plná nových pojmov, lebo sú prevažne novotvary autora, ktoré ale popisujú overené (nielen autorom a nie len autorove) teórie v praxi. Ak ste niekedy boli na kurze alebo prednáške Michala, kniha je prejavom presne rovnaká a to sa čudujem, ako sa dá obdobný feeling dosiahnuť písaným textom.

Recenzie čitateľov

8
Overený zákazník
21.3.2025
Elektronická kniha
Je smutné, že v dnešnej dobe nie je takáto kniha v elektronickej podobe. Pretože pri cestovaní si človek rozmyslí, či túto knihu zoberie so sebou alebo nie. Škoda, veľká škoda.
reagovať
Miroslav
Neoverený nákup
5.2.2025
Príliš dlhá
Na konci knihy je 20 stranové zhrnutie knihy. Sú tam všetky užitočné informácie. Na tých 600 stranách sa to strašne všetko opakuje až je to niekedy mätúce.
reagovať
6
Overený nákup
19.10.2024
Čakala som asi viacej po tých super hodnoteniach. Mnohé veci som uz vedela a čítala u iných autorov. Znovu by som si knihu nekúpila.
reagovať
Katarina Hurkalova
Overený nákup
19.10.2024
Žltá kniha
Super kniha o podnikaní. Kvantum nápadov, inšpirácii a uvedomeni. Treba s ňou pracovať, nie len prečítať.
reagovať
5
Overený nákup
23.9.2024
Pre marketérov i podnikateľov
Výborná kniha, ktorá podáva odborné poznatky z marketingu jednoduchým a zrozumiteľným spôsobm. Každý si v nej nájde niečo, čo môže aplikovať, či už je to skúsený marketér alebo začínajúci podnikateľ.
reagovať
5
Overený zákazník
2.3.2024
Toľko know-how v jednej knižke. Až človeka zdesí čo všetko musí v biznise napraviť. Odporúčam každému kto sa venuje budovaniu biznisu.
reagovať
4
Overený nákup
29.2.2024
Uz sa neviem dockat ako sa do nej naplno zahryznem
Zatial som mala cas len si ju fyzicky chytit (a je veru co! 600 stran) a prelistovat plus preluskat prvych par desat stran. Je pisana velmi citatelnym jazykom a uz sa neviem dockat ako pri nej stravim niekolko desat vecerov. Michal, kvalitna praca!
reagovať
2
Overený nákup
28.2.2024
Žltá kniha :)
Povedala by som, že je to povinná literatúra pre každého podnikateľa či marketéra, ale väčšinou vás povinná literatúra nebaví. Zaručujem, že táto kniha Vás pohltí hneď od prvej strany! Autor sa hrá s Vašimi myšlienkami, stále chcete vedieť viac a viac. Určite netreba váhať a ihneď objednať. ;) Po prečítaní zistíte prečo.
reagovať
Ivan
Neoverený nákup
22.2.2024
Skvele
Vyborne sa cita - napisane na baze biznis pribehov z real zivota. Kniha zaujme hned od zaciatku. Nebudete sa nudit, dozviete sa vela zaujimavosti a dava inspirativne navody pre sposob ako mysliet pri podnikani a co vnimat…
reagovať
Danka
Neoverený nákup
21.2.2024
Vynikajúca kniha
Je to vynikajúca unikátna kniha plná skvelých rád napísaná vtipným a netypickým štýlom. Splní všetky vaše očakávania, ktoré ako začínajúci podnikateľ môžete mať. Fakty spája s praktickým využitím, proste paráda. Je prehľadná, plná ilustrácií, grafov, príloh, príkladov. Prezrádza toho skutočne mnoho o marketingu! Dávam 5 hviezdičiek.
reagovať

Recenzie, kritiky

„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať. Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Michal Pastier

Kúpte spolu
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
Kniha: Žltý zápisník budovania značky (Michal Pastier)
52,52 €
Bola to tá tajomná vzrušujúca časť dňa, keď slnko zapadá a svetlo mení farbu z červenej na vyblednutú krvavú, neprestajne sa mení a temnie, akoby deň ešte žil, ale už umieral.
Kniha: Malý strom (Forrest Carter)
Malý strom
  • Forrest Carter