Čitateľský klub Martinus
Kniha: A to Z of The Designers Republic (Ian Anderson)

69,99 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: A to Z of The Designers Republic (Ian Anderson)
Kniha: A to Z of The Designers Republic (Ian Anderson)

A to Z of The Designers Republic

The first book to tell the whole story of The Designers Republic―the design group that irrevocably changed the field of graphic communication... Čítať viac

Vydavateľstvo
Thames & Hudson, 2023
Počet strán
504

The first book to tell the whole story of The Designers Republic―the design group that irrevocably changed the field of graphic communication... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

69,99 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Mysteriózny triler - Od autorky Zoznamu hostí
Kniha: A to Z of The Designers Republic (Ian Anderson)
69,99 €

Viac o knihe

The first book to tell the whole story of The Designers Republic―the design group that irrevocably changed the field of graphic communication.

Led by founder and born rebel, Ian Anderson, The Designers Republic(TM) (TDR(TM)) has shaped graphic communication for over thirty years through rule-defying music work, provocative self-initiated projects, and a fierce commitment to conceptual thinking over style. Now, for the first time in book form, Anderson explores the studio’s output and its influence on a generation of graphic designers.

A to Z of the Designers Republic spans over three decades of work―from the studio’s earliest designs for the FON label in the mid-1980s and sleeves for Age of Chance, Chakk, and Cabaret Voltaire to its most recent projects for the Cinematic Orchestra, Led Bib, and the Gulbenkian Foundation. Alongside classic self-initiated TDR(TM) projects, the book features an A to Z of everything from campaigns for Evolution Print, Coca-Cola, and Nike through the studio’s celebrated designs for videogames such as WipEout and Formula Fusion. Finally, TDR(TM)'s special relationship with print is explored through its celebrated contributions to IDEA and Emigre magazines and its 3D>2D book, alongside its work for the Manchester School of Art, Gatecrasher, NY Sushi, and the studio’s array of music clients including Aphex Twin, Moloko, Sun Electric, The Orb, Warp Records, R&S Records, and New Atlantis.

1,400 color illustrations
Naše katalógové číslo
2273115
Počet strán
504
Väzba
pevná väzba
Rozmer
250×280 mm
Hmotnosť
2616 g
ISBN
9780500027356
Rok vydania
2023
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Thames & Hudson
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Byť výnimočný je najlepší spôsob ako byť iný.