Čitateľský klub Martinus
Kniha: Escaping The Build Trap (Melissa Perri)

38,19 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Escaping The Build Trap

How Effective Product Management Creates Real Value

To stay competitive in today’s market,organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die... Čítať viac

Vydavateľstvo
O´Reilly, 2018
Počet strán
175

To stay competitive in today’s market,organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die by outputs often fall into the "build trap," cranking out features to meet... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

38,19 €

U dodávateľa > 5 ks
Posielame do 15 – 20 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 15 – 20 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: Escaping The Build Trap (Melissa Perri)
38,19 €

Viac o knihe

To stay competitive in today’s market, organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die by outputs often fall into the "build trap," cranking out features to meet their schedule rather than the customer’s needs.

In this book, Melissa Perri explains how laying the foundation for great product management can help companies solve real customer problems while achieving business goals. By understanding how to communicate and collaborate within a company structure, you can create a product culture that benefits both the business and the customer. You’ll learn product management principles that can be applied to any organization, big or small.

In five parts, this book explores:
  • Why organizations ship features rather than cultivate the value those features represent
  • How to set up a product organization that scales
  • How product strategy connects a company’s vision and economic outcomes back to the product activities
  • How to identify and pursue the right opportunities for producing value through an iterative product framework
  • How to build a culture focused on successful outcomes over outputs
Naše katalógové číslo
2411393
Počet strán
175
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
152×228 mm
Hmotnosť
310 g
ISBN
9781491973790
Rok vydania
2018
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
O´Reilly
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Lenže som až prineskoro pochopila, ktorým smerom sa bolo treba uberať: smerom k túžbam. Človek by čakal, že ľudí zachraňujú celkom iné veci: povinnosť, čestnosť, dobrota srdca, zmysel pre spravodlivosť. Nie. To, čo zachraňuje, sú túžby. Sú jedinou skutočnou vecou. Ak ich máš, zachrániš sa.
Kniha: Oceán more (Alessandro Baricco)
Oceán more
  • Alessandro Baricco