Čitateľský klub Martinus
Kniha: The Winner Effect (Ian Robertson)

15,83 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: The Winner Effect (Ian Robertson)
Kniha: The Winner Effect (Ian Robertson)

The Winner Effect

The Science of Success and How to Use It

What makes a winner? Why do some succeed both in life and in business, and others fail? ... Čítať viac

Vydavateľstvo
Bloomsbury, 2013
Počet strán
320

What makes a winner? Why do some succeed both in life and in business, and others fail? ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

15,83 €

U dodávateľa > 5 ks
Posielame do 13 – 18 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 13 – 18 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: The Winner Effect (Ian Robertson)
15,83 €

Viac o knihe

What makes a winner?
Why do some succeed both in life and in business, and others fail?

The 'winner effect' is a term used in biology to describe how an animal that has won a few fights against weak opponents is much more likely to win later bouts against stronger contenders. As Ian Robertson reveals, it applies to humans, too. Success changes the chemistry of the brain, making you more focused, smarter, more confident and more aggressive. And the more you win, the more you will go on to win. But the downside is that winning can become physically addictive.

By understanding what the mental and physical changes are that take place in the brain of a 'winner', how they happen, and why they affect some people more than others, Robertson explains what makes a winner or a loser – and how we can use the answers to these questions to understand better the behaviour of our business colleagues, employees, family and friends.
Naše katalógové číslo
2494423
Počet strán
320
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
131×198 mm
Hmotnosť
226 g
ISBN
9781408831656
Rok vydania
2013
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Bloomsbury
Účel knihy
motivačná
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Možno ešte nie som dosť dlho bohatierom. Nestihol som sa zaľúbiť do vlastnej slávy.
Kniha: Dračia cárovná (Juraj Červenák)
Dračia cárovná
  • Juraj Červenák