Čitateľský klub Martinus
Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM (A. Podskľan)

7,12 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM (A. Podskľan)
Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM (A. Podskľan)

Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM

Počet strán
215
  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

7,12 €

-5 %
Pôvodná cena 7,49 €
Toto je najnižšia cena titulu v internetovom kníhkupectve za posledných 30 dní pred zavedením tejto zľavy.
U dodávateľa > 5 ks
Posielame do 4 – 6 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 4 – 6 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Dostupné v štyroch knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Amor Towles - Od autora knihy Džentlemana v Moskve
Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM (A. Podskľan)
7,12 €

Viac o knihe

Naše katalógové číslo
2637699
Počet strán
215
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
147×204 mm
Hmotnosť
287 g
ISBN
8096873458
Rok vydania
2004
Jazyk
slovenčina
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Ukradomky som sa naňho pozrela. Takto to funguje? Zaľúbite sa, už nemáte z ničoho strach a život je jedna veľká príležitosť?