Čitateľský klub Martinus
Kniha: Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition (Michael Solomon)

33,20 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition (Michael Solomon)
Kniha: Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition (Michael Solomon)

Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition

For courses in Consumer Behavior. Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape Identity Solomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer... Čítať viac

Vydavateľstvo
Pearson, 2017
Počet strán
632

For courses in Consumer Behavior. Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape Identity Solomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an investigation of how having (or not having) certain ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

33,20 €

-11 %
Pôvodná cena 37,49 €
Toto je najnižšia cena titulu v internetovom kníhkupectve za posledných 30 dní pred zavedením tejto zľavy.
U dodávateľa
Posielame do 23 – 24 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 23 – 24 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition (Michael Solomon)
33,20 €

Viac o knihe

For courses in Consumer Behavior. Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape Identity Solomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an investigation of how having (or not having) certain products affects our lives. Solomon looks at how possessions influence how we feel about ourselves and each other, especially in the canon of social media and the digital age.

In the Twelfth Edition, Solomon has revised and updated the content to reflect major marketing trends and changes that impact the study of consumer behavior. Since we are all consumers, many of the topics have both professional and personal relevance to students, making it easy to apply them outside of the classroom. The updated text is rich with up-to-the-minute discussions on a range of topics such as "Dadvertising," "Meerkating," and the "Digital Self" to maintain an edge in the fluid and evolving field of consumer behavior.
Naše katalógové číslo
2764359
Originálny názov
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition
Počet strán
632
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
217×277 mm
Hmotnosť
1230 g
ISBN
9781292153100
Rok vydania
2017
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Pearson
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Anna, tuším táraš hlúposti.” „Pravdaže, chlapček môj. Nevieš, že iba veľmi blázniví ľudia hovoria vždy rozumne?”
Kniha: Anna v Avonlea (Lucy Maud Montgomery)
Anna v Avonlea
  • Lucy Maud Montgomery