Čitateľský klub Martinus
Analýza finančnej situácie podniku na USB (Verlag Dashöfer)

124,80 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Analýza finančnej situácie podniku na USB (Verlag Dashöfer)
Analýza finančnej situácie podniku na USB (Verlag Dashöfer)

Analýza finančnej situácie podniku na USB

    Analýza finančnej situácie podniku na USB je praktickým pomocníkom pre riaditeľov a majiteľov obchodných spoločností, finančných riaditeľov a manažérov, ekonómov ako i hlavných... Čítať viac

    Výrobca
    Verlag Dashöfer, 2012

    Analýza finančnej situácie podniku na USB je praktickým pomocníkom pre riaditeľov a majiteľov obchodných spoločností, finančných riaditeľov a manažérov, ekonómov ako i hlavných účtovníkov, ... Čítať viac

    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tohto produktu sa už predali všetky kusy a nemáme ho na sklade my ani distribútor :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Logopedické karty: Rapotačky - Od slabík po prvé slová

    Viac o produkte

    Analýza finančnej situácie podniku na USB je praktickým pomocníkom pre riaditeľov a majiteľov obchodných spoločností, finančných riaditeľov a manažérov, ekonómov ako i hlavných účtovníkov, ktorí výsledky finančnej analýzy považujú za dôležitý nástroj posudzovania efektívnosti a hospodárnosti všetkých aktivít firmy z pohľadu financií.

    Obsahuje praktické príklady na výpočet finančnej situácie podniku doplnené o teoretické zhodnotenie vyhodnotenej situácie, vysvetlenie vzťahov medzi jednotlivými ukazovateľmi a dosiahnutými výsledkami spoločnosti ako aj tipy, ako si udržať finančné zdravie podniku.

    Obsah

    • Obsah
    • Účtovná závierka ako východisko pre spracovanie finančnej analýzy
    • Ukazovatele merania likvidity
    • Ukazovatele aktivity (riadenia aktív)
    • Ukazovatele zadlženosti (riadenia dlhu)
    • Ukazovatele rentability
    • Ukazovatele produktivity práce
    • Ukazovatele trhovej hodnoty
    • Porovnanie vypočítaných ukazovateľov s priemernými ukazovateľmi
    • Zhodnotenie vývoja ukazovateľov finančnej analýzy v čase
    • Analýza vzájomných vzťahov medzi pomerovými ukazovateľmi
    • Zhodnotenie a prognóza vývoja firmy na základe reálnych ukazovateľov pomocou metód bodového hodnotenia
    • Odporúčania na zmeny z pohľadu optimalizácie vývoja spoločnosti (pomocou matematicko-štatistických metód)
    • Komplexné zhodnotenie firmy na základe podkladov z finančnej analýzy
    • Náklady podniku a ukazovatele nákladovosti ; Nákladová analýza podniku
    • Využitie finančnej analýzy
    • Finančná analýza a finančné prostriedky Európskej únie
    • Využitie finančnej analýzy v samospráve
    • Finančná analýza podniku a štrukturálne fondy
    • Analýza špecifických oblastí v prehľade peňažných tokov
    • Porovnávanie jednotlivých ukazovateľov finančnej analýzy podniku
    • Finančné výkazy podniku
    • Modifikované účtovné informácie pre manažérske rozhodovanie
    • Ukazovatele merania výkonnosti firmy

    V časti PRAKTICKÝ PRÍKLAD FIN-AL nájdete prepracovaný výpočet jednotlivých ukazovateľov finančnej analýzy z údajov v Súvahe a Výkaze ziskov a strát.

    Zoznam autorov:

    •Ing. Ján Bolgáč
    •Doc. Dr. Ing. Milan Majerník
    •Ing. Jozef Nemec
    •Ing. Martin Vozár, PhD.

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčil produkt vám?

    Vydavateľstvo Verlag Dashöfer

    A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.