Čitateľský klub Martinus
Kniha: Fialová krava (Seth Godin)

6,49 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Fialová krava (Seth Godin)
Kniha: Fialová krava (Seth Godin)

Fialová krava

Ako byť výnimočný v marketingu aj v podnikaní

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv!... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2011
Počet strán
160

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 19 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Purple Cow (Seth Godin)
    Brožovaná väzba
    Angličtina, 2005
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

    15,00 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Anders de la Motte - Nový kráľ severskej krimi

Viac o knihe

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov – pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze. Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť najčítanejších na svete.
Naše katalógové číslo
114305
Originálny názov
Purple Cow
Počet strán
160
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
130×195 mm
Hmotnosť
160 g
ISBN
9788081091872
Rok vydania
2011
Edícia
Open Mind
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,9 / 5
2
3
3
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

2
Overený zákazník
17.12.2020
Odporúčam - návod, ako vyniknúť medzi davom
Dnešny svet je z pohľadu globalizácie, novodobého marketingu a obrovskej konkurencie obtiažnejší na odlíšenie sa ako tomu bolo v minulosti. Seth Godin v knihe Fialová krava poskytuje cenné informácie, ako postupova´t a byť fialovou kravou medzi ostatnými. Vhodné pre začínajúcich podnikateľov či existujúce firmy.
reagovať
6
Overený zákazník
31.1.2017
Buď fialovou kravou
Predstavte si, že sa preháňate autom prírodou. Všade navôkol sa pasú hnedé kravy. Sú tak rovnaké a tak nudné, že už ich ani nedokážete registrovať. A hľa! Zrazu zbadáte fialovú kravu! Ihneď spozorniete, pretože vidíte v tom stáde niečo unikátne, niečo pozoruhodné, niečo, čo si dokázalo získať vašu pozornosť, možno by ste aj chceli zastaviť Vaše auto na krajnici, a odfotiť sa s tou fialovou kravou.

A o tom to celé je, ako sa stať fialovou kravou. Seth Godin Vám síce nedá podrobný návod ako sa ňou stať, no v jeho knihe Vás privedie k novým myšlienkam, aby ste sa zamýšľali o tom, ako môžete byť vínimočny v marketingu, aj v podnikaní - skrátka, aby ste boli aj vy tou fialovou kravou ktorá dokázala získať pozornosť ľudí v mase plných nezaujímavých reklam a nudných firiem.

Hrať dnes na istotu je príliš riskantné a nezaujímavé, žijeme vo svete prebytku, kde je spotrebiteľ zasypaný takmer neobmedzeným výberom na trhu, preto schopnosť vynájsť fialovú kravu - vedieť odlíšiť sa, je vysoko odmeňená pozornosťou zákazníka.
reagovať
Barbora
Neoverený nákup
7.3.2013
Názor čitateľa
Cakala som trosku lepsie, ale moze byt....
reagovať
Filip Vítek
Neoverený nákup
11.8.2012
Inšpiratívna kniha, avšak s nudnou strednou pasážou
Zábavná kniha, ale torchu povrchná. Hlavná myšlienka knihy je jasná asi na 20 strane a zvyšok je neustále vracanie sa k tej istej myšlienke. Výrazne potešili však dodatočne dodané príklady "fialových kráv" z reálneho života, ktoré boli celkom inšpiratívne.
reagovať

Vydavateľstvo Eastone Books

Obchodný názov
Eastone Group, a. s.
Adresa
Bulharská 70
821 04 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
info@eastonebooks.sk
Byla však pravda, že tehdy poprvé pochopil, že lidé, kterým se naučil důveřovat, by ho stejně mohli někdy zradit, a že je to sice zklamání, ale zároveň je to nevyhnutelné a že život ho bude pohánět pravidelným tempem vpřed, protože za každého, kdo ho nějakým způsobem zklame, se najde přinejmenším jedna osoba, která to nikdy neudělá.
Kniha: Malý život (Hanya Yanagihara)
Malý život
  • Hanya Yanagihara