Preskočiť na hlavný obsah
Demon Copperhead - Barbara Kingsolver, Motýľ, 2024
eMarketing - Peter Dorčák, Revell Books, 2013

9,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
eMarketing - Peter Dorčák, Revell Books, 2013
Čítaná
eMarketing - Peter Dorčák, Revell Books, 2013

eMarketing
Čítaná

Ako osloviť zákazníka na internete

Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v... Čítať viac

Vydavateľstvo
Revell Books, 2013
Počet strán
180

Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Mierne opotrebovaná
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Ďalšie čítané knihy
eMarketing - Peter Dorčák, Revell Books, 2013
Brožovaná väzba
Výborný stav Slovenčina, 2013
Na sklade

6,93 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Žltá ponorka - Jón Kalman Stefánsson, Artforum, 2024

Viac o knihe

Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu.
Okrem iného sa dozviete aj niečo o elektronickom obchodovaní, o jednotlivých obchodných modeloch a o dopade elektronických obchodov na marketing.
Čítať viac
Naše katalógové číslo
1069537
Počet strán
180
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
300×210 mm
Hmotnosť
180 g
Rok vydania
2013
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Revell Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,6 / 5

8 hodnotení

0
4
0
1
3

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Jan Marinic
Neoverený nákup
4
19.1.2015
Chcel by som zacat podnikat na zivnost a potreboval som najst moznosti toho, ako sa propagovat cez internet. Knihu som nasiel nahodou a kupil som si ju kvoli nizkej cene. Pre mna ako uplneho laika to sluzilo ako navod k tomu, kde by mohla byt moja cesta. Nie je tam toho vela, no nie je to vycerpavajuca kniha. Pomohla mi pri zadavani poziadavok pre promo mojej cinnosti.
Čítať viac
Peter
Neoverený nákup
1
6.11.2013
Nam uz znamy marketingovy autor Peter Dorcak z Presova vyprodukoval svoj dalsi kompilatik. Netreba mu to ale zazlievat, lebo podobnych autorov podobnych trochu hrubsich seminarnych prac ako je aj tato, plnych skvelych marketingovych rad a odporucani je na trhu vela. Ved treba sa nejako v zivote uchytit a zarobit si na seba, nie?
Čítať viac
Martin Zálužný
Overený zákazník
28.1.2015
Názor čitateľa
Kniha ponúka rámcový návod k tomu, na čo sa zameriavať v rámci internetovej stratégie. Kvôli tomu, že poskytuje iba základné informácie, je však nutné hľadať ich ďalej v iných zdrojoch. Čítať viac
Jan Marinic
Overený zákazník
19.1.2015
Kniha mi pomohla najst moznosti
Chcel by som zacat podnikat na zivnost a potreboval som najst moznosti toho, ako sa propagovat cez internet. Knihu som nasiel nahodou a kupil som si ju kvoli nizkej cene. Pre mna ako uplneho laika to sluzilo ako navod k tomu, kde by mohla byt moja cesta. Nie je tam toho vela, no nie je to vycerpavajuca kniha. Pomohla mi pri zadavani poziadavok pre promo mojej cinnosti. Čítať viac
Lukáš
Neoverený nákup
23.7.2014
Stručný úvod do problematiky
Kniha ma oboznámila s možnosťami kde na internete môžem umiestniť svoje produkty avšak chýbali mi detailnejšie informácie o tom, ako to mám spraviť. Dúfam teda, že táto kniha bude mať pokračovanie, v ktorej sa dozviem viac tipov a rád či vhodných postupov. Taktiež som ocenil aj niektoré citované zdroje. Čítať viac
Štefan Kováč
Overený zákazník
9.6.2014
Zaklady celkom slusne
Tuto knihu som si kupil kvoli dipl. praci a aj napriek tomu, ze to nie je top co som cital som z nej nejaku tu definiciu pouzil. Inac mi tam chybalo viac detailov ale na pochopenie problematiky to celkom stacilo. Čítať viac
Peter
Neoverený nákup
6.11.2013
znama firma
Nam uz znamy marketingovy autor Peter Dorcak z Presova vyprodukoval svoj dalsi kompilatik. Netreba mu to ale zazlievat, lebo podobnych autorov podobnych trochu hrubsich seminarnych prac ako je aj tato, plnych skvelych marketingovych rad a odporucani je na trhu vela. Ved treba sa nejako v zivote uchytit a zarobit si na seba, nie? Čítať viac
Kacka
Neoverený nákup
19.6.2013
Velke sklamanie
Kniha plna citacii z inych knih, kompilacia... naozaj som bola sklamana z obsahu, sama teoria... jedine, co ma naozaj zaujalo bol uvodny citat :-( Čítať viac
Zuzana Danechová
Overený zákazník
18.6.2013
Nie, nie a nie!
Ak hľadáte tipy, triky, nástroje, metódy ako čo najlepšie využiť online, nekupujte si túto knihu. Je to súbor citácií rôznych autorov plný preklepov, ktoré Vám nič nové neprezradia. (Teda pokiaľ to nie je prvá marketingová kniha, ktorú idete čítať.) Obálka je zavádzajúca - zo zobrazených lôg sa spomínajú v texte iba niektoré, a aj to len veľmi okrajovo. Bola som sklamaná. Čítať viac
David
Neoverený nákup
7.5.2016
Názor čitateľa
zdravím,

viete mi poradiť nejakú inú? Vďaka.
Čítať viac

„Člověk buď umí být šťastný, nebo to prostě neumí. Jestli nejsem šťastná teď a tady, je chyba ve mně a nebudu šťastná ani nikde jinde. “

Slepá mapa - Alena Mornštajnová, 2018
Slepá mapa
  • Alena Mornštajnová