Čitateľský klub Martinus
Kniha: The 22 Immutable Laws of Marketing (Al Ries a Jack Trout)

13,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: The 22 Immutable Laws of Marketing (Al Ries a Jack Trout)
Kniha: The 22 Immutable Laws of Marketing (Al Ries a Jack Trout)

The 22 Immutable Laws of Marketing

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the... Čítať viac

Vydavateľstvo
Profile Books, 1994
Počet strán
160

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

13,95 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 25 dní.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: The 22 Immutable Laws of Marketing (Al Ries a Jack Trout)
13,95 €

Viac o knihe

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn't live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.
Naše katalógové číslo
186335
Počet strán
160
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
114×196 mm
Hmotnosť
120 g
ISBN
9781861976109
Rok vydania
1994
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Profile Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,0 / 5
0
0
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Never hviezdam, že nám svietia, never slnku jeho smer, never pravde, čo lož splieta, iba mojej láske ver!
Kniha: Hamlet (William Shakespeare)
Hamlet
  • William Shakespeare