Čitateľský klub Martinus
Kniha: The Language of New Media (Lev Manovich)

44,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: The Language of New Media (Lev Manovich)
Kniha: The Language of New Media (Lev Manovich)

The Language of New Media

In this book Lev Manovich offers the first systematic and rigorous theory of new media. He places new media within the histories of visual and media cultures of the last few... Čítať viac

Vydavateľstvo
The MIT Press, 2002
Počet strán
400

In this book Lev Manovich offers the first systematic and rigorous theory of new media. He places new media within the histories of visual and media cultures of the last few centuries. He discusses new media`s reliance on conventions of old media, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

44,00 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Anders de la Motte - Nový kráľ severskej krimi
Kniha: The Language of New Media (Lev Manovich)
44,00 €

Viac o knihe

In this book Lev Manovich offers the first systematic and rigorous theory of new media. He places new media within the histories of visual and media cultures of the last few centuries. He discusses new media`s reliance on conventions of old media, such as the rectangular frame and mobile camera, and shows how new media works create the illusion of reality, address the viewer, and represent space. He also analyzes categories and forms unique to new media, such as interface and database. Manovich uses concepts from film theory, art history, literary theory, and computer science and also develops new theoretical constructs, such as cultural interface, spatial montage, and cinegratography. The theory and history of cinema play a particularly important role in the book. Among other topics, Manovich discusses parallels between the histories of cinema and of new media, digital cinema, screen and montage in cinema and in new media, and historical ties between avant-garde film and new media.
Naše katalógové číslo
190577
Počet strán
400
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
173×226 mm
Hmotnosť
560 g
ISBN
9780262632553
Rok vydania
2002
Edícia
Leonardo
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
The MIT Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: The Language of New Media (Lev Manovich)
Kniha: Multimedia (Ken Jordan, Randall Packer a William Gibson)
68,74 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Kniha: The Language of New Media (Lev Manovich)
Kniha: Multimedia (Ken Jordan, Randall Packer a William Gibson)
68,74 €
Nasledovala dramatická odmlka – jedna z tých chvíľ, keď človeka oveje nový vietor, beh času sa zmení a život naberie celkom iný smer.
Kniha: Zbohom, klamstvá (Cora Carmack)
Zbohom, klamstvá
  • Cora Carmack