Čitateľský klub Martinus

27,01 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Audiokniha
Audiokniha: Multi Level Marketing (Ivo Toman)
Audiokniha
Audiokniha
Audiokniha: Multi Level Marketing (Ivo Toman)
Audiokniha

Multi Level Marketing
Audiokniha

Jak začít

V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taxus International

V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku... Čítať viac

  • MP3 na CD
  • Čeština
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto audioknihy sa už predali všetky kusy a nemáme ho na sklade my ani distribútor :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Naši škriatkovia odporúčajú

Audiokniha: Multi Level Marketing (Ivo Toman)
Audiokniha
27,01 €

Viac o audioknihe

V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov.

Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch na nej nemusel nič meniť. Len vám na konci pridal ako bonus jednu prekvapivú myšlienku. Tá vám odhalí hlavné príčiny väčšiny neúspechov v sieťovom predaji.

Obsah:
1. Prečo práve MLM?
2. Budovanie siete.
3. Sedem úloh sponzora: Vlastný cieľ.
4. Menný zoznam.
5. Plánovanie času.
6. Pozvanie.
7. Predajný rozhovor.
8. Dosledovanie.
9. Námietky a argumentácia.
10. Pozitívne myslenie.
11. Bonus. Čo v pôvodnej knihe nebolo a čo rozhoduje o úspechu.
Naše katalógové číslo
99086
Katalógové číslo výrobcu
8586011220252
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Taxus International
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila audiokniha vám?

Ako hviezda k svojej dráhe som celou dušou pripútaný k nej.
Kniha: Hamlet (William Shakespeare)
Hamlet
  • William Shakespeare