Čitateľský klub Martinus
Kniha: Guerrilla Marketing (Jay Conrad Levinson)

22,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Guerrilla Marketing (Jay Conrad Levinson)
Kniha: Guerrilla Marketing (Jay Conrad Levinson)

Guerrilla Marketing

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and... Čítať viac

Vydavateľstvo
Piatkus, 2007
Počet strán
384

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it.... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

22,00 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Amor Towles - Od autora knihy Džentlemana v Moskve
Kniha: Guerrilla Marketing (Jay Conrad Levinson)
22,00 €

Viac o knihe

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it. It also launched a veritable Guerrilla Marketing industry, including dozens of future Guerrilla books, CDs and speaker events. In this completely updated and expanded fourth edition of Levinson`s first Guerrilla Marketing book, his take-no-prisoners approach to finding clients is on full display, as he offers hundreds of marketing ideas that really work and a new roadmap for small-business success in the global marketplace. Filled with leading-edge strategies for marketing on the Internet, putting new technologies to work, targeting prospects, cultivating repeat and referral business, and managing in the age of telecommuting and freelance employees, among others, Guerrilla Marketing will be the entrepreneur`s marketing bible for the twenty-first century.
Naše katalógové číslo
196042
Počet strán
384
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
154×234 mm
Hmotnosť
505 g
ISBN
9780749928117
Rok vydania
2007
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Piatkus
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: Guerrilla Marketing (Jay Conrad Levinson)
Kniha: Chaotika (John A. Caslione a Philip Kotler)
37,99 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Kniha: Guerrilla Marketing (Jay Conrad Levinson)
Kniha: Chaotika (John A. Caslione a Philip Kotler)
37,99 €
Počul som, že u smrtelní­kov sa zamilovanosť podobá strachu. Rozbúchať sa Vám srdce a zbystrí­te všetky zmysly. Dostanete závrat a často Vám dokonca prí­de zle. Je to tak?
Kniha: Skazený kráľ (Holly Black)
Skazený kráľ
  • Holly Black