Čitateľský klub Martinus
Kniha: Building Strong Brands (David A. Aaker)

13,05 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Building Strong Brands (David A. Aaker)
Kniha: Building Strong Brands (David A. Aaker)

Building Strong Brands

As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's pathbreaking book, MANAGING BRAND... Čítať viac

Vydavateľstvo
Simon & Schuster, 2010
Počet strán
400

As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's pathbreaking book, MANAGING BRAND EQUITY, managers discovered the value of a brand as a strategic asset... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

13,05 €

U dodávateľa > 5 ks
Posielame do 13 – 18 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 13 – 18 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť
Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Building Strong Brands (David A. Aaker)
    Brožovaná väzba
    Angličtina, 2002
    Do 12 – 17 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 12 – 17 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

    33,39 €

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: Building Strong Brands (David A. Aaker)
13,05 €

Viac o knihe

As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's pathbreaking book, MANAGING BRAND EQUITY, managers discovered the value of a brand as a strategic asset and a company's primary source of competitive advantage. Now, in this compelling new work, Aaker uses real brand-building cases from Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald's, and others to demonstrate how strong brands have been created and managed.

A common pitfall of brand strategists is to focus on brand attributes. Aaker shows how to break out of the box by considering emotional and self-expressive benefits and by introducing the brand-as-person, brand-as-organisation, and brand-as-symbol perspectives. A second pitfall is to ignore the fact that individual brands are part of a larger system consisting of many intertwined and overlapping brands and subbrands. Aaker shows how to manage the "brand system" to achieve clarity and synergy, to adapt to a changing environment, and to leverage brand assets into new markets and products.

As executives in a wide range of industries seek to prevent their products and services from becoming commodities, they are recommitting themselves to brands as a foundation of business strategy. This new work will be essential reading for the battle-ready.
Naše katalógové číslo
344031
Počet strán
400
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
131×196 mm
Hmotnosť
278 g
ISBN
9781849830409
Rok vydania
2010
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Simon & Schuster
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Jen ten, kdo věří na zázraky, je realista.
Kniha: Z nebe do ráje (Sophie Bérard)
Z nebe do ráje
  • Sophie Bérard