Čitateľský klub Martinus
Kniha: Managing Brand Equity (David A. Aaker)

54,50 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Managing Brand Equity (David A. Aaker)
Kniha: Managing Brand Equity (David A. Aaker)

Managing Brand Equity

An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying... Čítať viac

Vydavateľstvo
Simon & Schuster, 2002

An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying assets: company name; brands, symbols and slogans; perceived quality; ... Čítať viac

  • Kniha
  • Angličtina

54,50 €

U dodávateľa
Posielame do 12 – 17 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 12 – 17 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Anders de la Motte - Nový kráľ severskej krimi
Kniha: Managing Brand Equity (David A. Aaker)
54,50 €

Viac o knihe

An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying assets: company name; brands, symbols and slogans; perceived quality; name awareness; and customer base.
Naše katalógové číslo
196055
ISBN
0029001013
Rok vydania
2002
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Simon & Schuster
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.