Čitateľský klub Martinus
Kniha: Pop Art (Klaus Honnef)

16,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Pop Art (Klaus Honnef)
Kniha: Pop Art (Klaus Honnef)

Pop Art

Whaam! When the kitschy, banal, and mass-market became art. Peaking in the 1960s, Pop Art began as a revolt against mainstream approaches to art and culture and evolved into a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taschen, 2015
Počet strán
96

Whaam! When the kitschy, banal, and mass-market became art. Peaking in the 1960s, Pop Art began as a revolt against mainstream approaches to art and culture and evolved into a wholesale interrogation of modern society, ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

16,50 €

U dodávateľa 1 ks
Posielame do 5 – 9 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 5 – 9 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť
Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Pop Art (Klaus Honnef)
    Brožovaná väzba
    Angličtina, 2004
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Naši škriatkovia odporúčajú

Amor Towles - Od autora knihy Džentlemana v Moskve
Kniha: Pop Art (Klaus Honnef)
16,50 €

Viac o knihe

Whaam! When the kitschy, banal, and mass-market became art. Peaking in the 1960s, Pop Art began as a revolt against mainstream approaches to art and culture and evolved into a wholesale interrogation of modern society, consumer culture, the role of the artist, and of what constituted an artwork. Focusing in on issues of materialism, celebrity, and media, Pop Art drew on mass-market sources, from advertising imagery to comic books, from Hollywood's most famous faces to the packaging of consumer products, the latter epitomized by Andy Warhol's Campbell's soup cans. As well as challenging the establishment with the elevation of such popular, banal, and kitschy images, Pop Art also deployed methods of mass-production, reducing the role of the singular artist with mechanized techniques such as screen printing. With featured artists including Andy Warhol, Allan Jones, Ed Ruscha, Robert Indiana, Jasper Johns, Robert Rauschenberg, and Roy Lichtenstein, this book introduces the full reach and influence of a defining modernist movement.
Naše katalógové číslo
222377
Počet strán
96
Väzba
pevná väzba
Rozmer
215×265 mm
Hmotnosť
580 g
ISBN
9783836523370
Rok vydania
2015
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Taschen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Až vtedy pochopila diabolskú prefíkanosť ich nepriateľov. Tým, že do svojich lží zamiešali štipku pravdy, ich ešte viac posilnili.