Čitateľský klub Martinus
Kniha: Toto je marketing (Seth Godin)

15,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Toto je marketing
Novinka

Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí... Čítať viac

Vydavateľstvo
Lindeni, 2025
Počet strán
240

Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

15,99 €

Predobjednávka,
vychádza 9. 5. 2025
Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu. K dispozícii by mala byť 9. 5. 2025. Po vyjdení posielame do šiestich dní.
Sledovať dostupnosť
Ďalšie knižné vydania (4)
  • Kniha: Toto je marketing (Seth Godin)
    Brožovaná väzba
    Slovenčina, 2021
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
  • Kniha: Toto je marketing (Seth Godin)
    Brožovaná väzba
    Slovenčina, 2020
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
  • Kniha: Tohle je marketing! (Seth Godin)
    Brožovaná väzba
    Čeština, 2019
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do týždňa.

    14,54 €

  • Kniha: This is Marketing (Seth Godin)
    Brožovaná väzba
    Angličtina, 2018
    Na sklade 3 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

    21,95 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Debbie Tung - Okúzľujúce komiksy

Viac o knihe

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame

Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Naše katalógové číslo
2887449
Originálny názov
This is Marketing
Počet strán
240
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
130×200 mm
ISBN
9788056646168
Predbežný dátum vydania
9. 5. 2025
Jazyk
slovenčina
Preklad
Pôvod
zahraničný, Spojené štáty
Vydavateľstvo
Lindeni
Pre koho
pre podnikateľov, pre dospelých
Ostatné
so špeciálnou oriezkou
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,4 / 5
3
2
3
2
9

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

Martinus
38
Publico manager & eknihy
16. júla 2020

Najnovšia kniha dlhoročného marektingového guru zatiahla na hlbinu, až do samej podstaty marketingu. Žiadne konkrétne návody a stratégie; viac ako priame odpovede na to, ako marketing robiť, sú to skôr esenciálne otázky, ktoré pomáhajú zamyslieť sa nad samotnou podstatou toho, o čo sa (my, jednotlivci, firmy, projekty) svojimi produktmi a službami snažíme.
Kto pozná Setha Godina, vie, že už roky píše svoj jednoduchý blog vo forme krátkych zápiskov/poznámok. Taká je aj jeho najnovšia kniha: nepochybujem, že zo svojho blogu výdatne čerpal, lebo hoci to, čo píše, má hlavu a pätu, ale nenadväzuje to tak priamo ako sme zvyknutí z iných príručiek. Môže sa to stať celkom zásadným zdrojom sklamania, preto bude dobré sa najskôr s jeho štýlom písania oboznámiť, či vám sadne. Ja som postupným dávkovaním načerpala viac, ako som čakala: lebo nie je umenie niekoho presvedčiť k nákupu, ale ponúknuť to, čo skutočne zlepší niečí život a ideálne aj celú spoločnosť.
P. S. Som celkom rada, že som prezieravo siahla po anglickom vydaní, to slovenské má žiaľ veľmi biedny preklad.

Recenzie čitateľov

Filip
Neoverený nákup
26.6.2022
Velmi slaba knizka
Subor kratkych viet, ktore nedavaju zmysel. Jedna myslienka nenadvazuje na druhu. Vyhodene peniaze, nedala sa docitat
Michal Hajduk
Overený nákup
19.2.2022
Príšerný preklad
Preklad je príšerný, nerešpektuje základné princípy slovenčiny. Ako cez online translator. Obsah sa tak stáva nezrozumiteľným.
Branislav
Neoverený nákup
27.1.2022
Sklamanie
Veľmi neprofesionálne spravený preklad, bol problém knihu dočítať. Osobne si myslím že človek ktorý to prekladal to prekladal cez Translator a nedal si námahu si to po sebe prečítať.
Marián
Neoverený nákup
24.2.2021
Žiaľ, s väčšinou tu uvedených recenzii musím len a len súhlasiť. Hoci Seth Godin je guru marketingu, pri tejto knihe budete sklamaný. Avšak nie jeho vinou! Ale vinou slovenského prekladu, ktorý je naozaj hrozný. Strojov preložený text akoby cez Google Translate nedáva vôbec zmysel a čitateľ sa v ňom stráca. Chcel by som veriť, že jazykový redaktor knihu čítal.
be
Neoverený nákup
21.2.2021
Preklad aj údajná „redakcia“ knihy sú katastrofálne, od tohto vydavateľstva si už nič nekúpim. Ako sa pod ňu dotyční vôbec mohli podpísať? Moja chyba – nechcelo sa mi dlho čakať na originál. Obsah sa tak absolútne stratil pod nekvalitou prekladu, chybami a chybami.
6
Overený zákazník
18.1.2021
Za mna bohuzial jedna z najhorsich (a najmenej inspirativnych) marketingovych knih ake som citala. Vacsinou nelutujem knihy, ktore si vyberiem a kupim, ale tuto by som si druhykrat nekupila rozhodne.
Adela Gubčíková
Overený nákup
10.1.2021
Knižka bola kúpená manželovi čiže píšem recenziu skôr v jeho mene.Samozrejme presný návod ako robiť marketing nikto nedáva.Knižka niečo aj dala ale mnoho vecí bolo úplne mimo kontextu a chaoticky napísané
Jakub
Neoverený nákup
18.10.2020
Ťažko hodnotiť obsah
Veľmi ťažko sa vyjadruje k obsahu knihy. Slovenský preklad je totiž katastrofálny. Vydavateľstvo v tomto prípade úplne odfláklo svoju prácu.
15
Overený nákup
9.8.2020
Našťastie som ju vydržal prečítať do konca :)
No myslel som si, že som sám, ale čítam tu recenzie a musím uznať, že radšej by som si kúpil asi originál. Podľa mňa mal prekladateľ veľmi ťažkú úlohu preložiť a vyjadriť myšlienky autora, musel by som počuť vyjadrenie prekladateľa, že prečo to tak preložil, aby som ho tu nekritizoval, lebo ja si vážim každého, kto pracuje čestne a teda ho nechcem kritizovať bez jeho názoru. Knihu som prečítal do konca a našťastie som tam našiel nejaké veci, ktoré uvediem do praxe a je to dosť pre mňa podstatné, takže preto som dal štyri hviezdičky.
Vlado
Neoverený nákup
29.6.2020
kniha je omyl
Než som knihu kúpil, nezačítal som sa dostatočne a urobil som chybu. Teraz nebudem hodnotiť obsah ale štylistiku prekladu, ktorá je katastrofálna. Predpokladám, že vydavateľstvo originálny text len prehnalo cez Google Translate, pretože sa to nedá čítať. V takýchto prípadoch by som si oveľa radšej zakúpil anglický originál.

Vydavateľstvo Lindeni

Obchodný názov
Vydavatelstvo Lindeni
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
redakcia@albatrosmedia.sk
A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.