Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Sprievodca budovaním značky
E-kniha

    Branding, brand managament, budovanie značky. Čo znamenajú tieto pojmy? Do akej hĺbky siahajú a prečo sa im venovať? Brand je označenie pre značku alebo meno. Na základe značky... Čítať viac

    Vydavateľstvo
    Visibility
    Počet strán
    42

    Branding, brand managament, budovanie značky. Čo znamenajú tieto pojmy? Do akej hĺbky siahajú a prečo sa im venovať? Brand je označenie pre značku alebo meno. Na základe značky uskutoční zákazník svoje nákupné rozhodnutie... Čítať viac

    • PDF

      Prečítate na zariadeniach:

      • Pocketbook
      • Kindle
      • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
      • Počítač s príslušnou aplikáciou

      Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

      Viac informácií v našich návodoch

    • Slovenčina

    Ihneď na stiahnutie
    Máte čítačku, tablet alebo mobil? Stiahnite si do nich e-knihu: budete ju mať hneď a ešte aj ušetríte život stromom. Viac informácii o e-knihách nájdete tu.
    Ako čítať e-knihy?

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Freida McFadden: Oddelenie D. Motýľ, 2024

    Viac o e-knihe

    Branding, brand managament, budovanie značky. Čo znamenajú tieto pojmy? Do akej hĺbky siahajú a prečo sa im venovať? Brand je označenie pre značku alebo meno. Na základe značky uskutoční zákazník svoje nákupné rozhodnutie. Budovanie značky je zložitý proces a mal by byť nevyhnutnou investíciou každej firmy, ktorá chce byť na trhu úspešná.
    Vybudovanie kvalitného brandu určuje smerovanie značky z dlhodobej perspektívy. Nasledujúci sprievodca popisuje, čo je Brand manažment, branding, ako ho vytvárať pri budovaní vizuálnej identity, webu a ako ho používať na sociálnych sieťach.

    OBSAH SPRIEVODCU

    1.kapitola: Čo je Brand management
    -Brand manažment alebo čo všetko obnáša značkav
    -Zopár štatistík súvisiacich s budovaním značky
    2.kapitola: Ako vybudovať značku
    -Ako budovať Love Brand
    3. kapitola: Vytváranie vizuálnej identity značky
    -Brand to nie je len pekné logo
    -Ako použiť brand na webe
    -S týmito 4 nástrojmi zvládne tvorbu webstránky aj tvoja babka
    4.kapitola: Budovanie značky na sociálnych sieťach
    -Ako efektívne využiť sociálne siete na budovanie značky
    -Prečo robiť brandové PPC kampane
    Naše katalógové číslo
    219744
    Počet strán
    42
    Jazyk
    slovenčina
    Vydavateľstvo
    Visibility
    Kategorizácia

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila e-kniha vám?

    Never hviezdam, že nám svietia, never slnku jeho smer, never pravde, čo lož splieta, iba mojej láske ver!
    Kniha: Hamlet (William Shakespeare)
    Hamlet
    • William Shakespeare