Čitateľský klub Martinus
Kniha: Strategic Design (Giulia Calabretta)

41,75 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Strategic Design (Giulia Calabretta)
Kniha: Strategic Design (Giulia Calabretta)

Strategic Design

Eight Essential Practices Every Strategic Designer Must Master

Design professionals are no longer just executors of new product/service design briefs but are increasingly involved in the crafting of these briefs and in the strategic... Čítať viac

Vydavateľstvo
BIS, 2016
Počet strán
240

Design professionals are no longer just executors of new product/service design briefs but are increasingly involved in the crafting of these briefs and in the strategic decisions leading to these briefs. In order to effectively play this strategic role, Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

41,75 €

-5 %
Pôvodná cena 43,95 €
Toto je najnižšia cena titulu v internetovom kníhkupectve za posledných 30 dní pred zavedením tejto zľavy.
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

J.M. Dalgliesh - Prvý prípad detektíva McAdama
Kniha: Strategic Design (Giulia Calabretta)
41,75 €

Viac o knihe

Design professionals are no longer just executors of new product/service design briefs but are increasingly involved in the crafting of these briefs and in the strategic decisions leading to these briefs. In order to effectively play this strategic role, design professionals need to master a set of strategic practices – i.e., routinized strategic actions and ways of working. However, since the strategic role of designers is a relatively new development, many designers lack knowledge on specific practices for acting effectively on a strategic level in innovation projects. In this book we provide an overview of these practices, of tools supporting these practices, and of case examples in which companies and designers have effectively used these practices. This book will help design professionals to become familiar with effective practices and tools for strategic innovation projects and give them a set of guidelines for easily and quickly applying these practices and tools. The cases in this book will refer to companies of different size and age, operating locally or globally, and offering products and/ or services. It will be aimed at design professionals who are or want to be involved in innovation on a strategic level (e.g, co-development of design briefs, innovation portfolio management, growth strategy, business model innovation). These design professionals might be working for design/innovation consultancies or as design/innovation managers within a company.
Naše katalógové číslo
245174
Počet strán
240
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
150×210 mm
Hmotnosť
676 g
ISBN
9789063694456
Rok vydania
2016
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
BIS
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Všetko vždy funguje, keď si naplno uvedomuješ, čo chceš dosiahnuť.