Čitateľský klub Martinus
Kniha: Brand Thinking and Other Noble Pursuits (Debbie Millman)

20,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Brand Thinking and Other Noble Pursuits (Debbie Millman)
Kniha: Brand Thinking and Other Noble Pursuits (Debbie Millman)

Brand Thinking and Other Noble Pursuits

The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our... Čítať viac

Vydavateľstvo
Skyhorse, 2013
Počet strán
336

The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our cupboards, a manipulative brainwashing tool forced on us by corporations, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

20,99 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Debbie Tung - Okúzľujúce komiksy
Kniha: Brand Thinking and Other Noble Pursuits (Debbie Millman)
20,99 €

Viac o knihe

The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our cupboards, a manipulative brainwashing tool forced on us by corporations, or a creative triumph as capable as any art form of stimulating our emotions and intellect? For those of us who grapple with these questions on a daily basis, Brand Thinking and Other Noble Pursuits elevates the discussion to the level of revelation. Each chapter is an extensive dialogue between Debbie Millman, herself a design visionary, and a different leader in the field. By asking questions deeply informed by her own expertise, Millman coaxes lucid, prescient answers from twenty-two interview subjects, among them Malcolm Gladwell, Tom Peters, Seth Godin, and godfather of modern branding Wally Olins. This engaging and enlightening book is an unprecedented forum on the state of modern branding and how companies and consumers can best understand the behavior behind why we brand and why we buy.
Naše katalógové číslo
276871
Počet strán
336
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
152×226 mm
Hmotnosť
412 g
ISBN
9781621532477
Rok vydania
2013
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Skyhorse
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Možno ešte nie som dosť dlho bohatierom. Nestihol som sa zaľúbiť do vlastnej slávy.
Kniha: Dračia cárovná (Juraj Červenák)
Dračia cárovná
  • Juraj Červenák