Čitateľský klub Martinus
Kniha: How Brands Grow 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)

41,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: How Brands Grow 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
Kniha: How Brands Grow 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)

How Brands Grow 2

Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow... Čítať viac

Vydavateľstvo
Oxford University Press, 2021
Počet strán
256

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

41,50 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Anders de la Motte - Nový kráľ severskej krimi
Kniha: How Brands Grow 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
41,50 €

Viac o knihe

This book will change the way you think about marketing forever.

Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.

How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance – fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.

- Second Edition

Table of Contents
1. How Brands Grow (updated, with B2B content removed)
2. Target the (Whole) Market (updated, with B2B content removed)
3. Where New Customers Come From (updated, with B2B content removed)
4. Building Mental Availability (updated)
5. Leveraging Distinctive Assets (updated)
6. Achieving Reach (updated)
7. Word-of-mouth Facts Worth Talking About (updated)
8. Building Physical Availability Part 1 (updated introduction and new focus on presence)
9. Building Physical Availability Part 2 (updated with new focus on prominence and portfolio)
10. New Brands and Acquiring New Buyers (updated)
11. Getting Down to Business-to-Business Markets (new chapter)
12. And Finally, a Bit of Luxury (updated)
Naše katalógové číslo
1406621
Počet strán
256
Väzba
pevná väzba
Rozmer
153×230 mm
Hmotnosť
520 g
ISBN
9780190330026
Rok vydania
2021
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Oxford University Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5
2
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

5
Overený nákup
26.8.2024
Povedal by som, že toto je povinné čítanie pre každého kto buduje značku, firmu, eshop atď. Zrozumiteľný výskum v oblasti marketingu kde je vyvrátených aj mnoho mýtov.
reagovať
Mariana
Neoverený nákup
4.3.2024
Chcem ju tak či tak
Bola mi odpuručená ako “must have”, ak sa chcem pohybovať v oblasti marketingu. Aj keď sa v preklade nedala zohnať, tak ju budem mať aj v angličtine. Proste “must have”.
reagovať

Záleží na tom, čo sa naozaj stalo. Každý má potenciál urobiť niečo zlé - keby nás niekto podľa toho posudzoval, nikto by nebol dosť dobrý. Záleží však na tom, ako sa napokon zachováme.
Kniha: Road trip (Beth O'Leary)
Road trip
  • Beth O'Leary