Čitateľský klub Martinus
Kniha: Politický marketing (Andrzej W. Jabloński a kolektív)

11,52 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Politický marketing (Andrzej W. Jabloński a kolektív)
Kniha: Politický marketing (Andrzej W. Jabloński a kolektív)

Politický marketing

Úvod do teorie a praxe

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu... Čítať viac

Vydavateľstvo
Barrister & Principal, 2006
Počet strán
203

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Čeština
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 13 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Anders de la Motte - Nový kráľ severskej krimi

Viac o knihe

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky.

Překlad: Lumír Kopeček

Z obsahu:

Úvod do teorie politického marketingu
Politický marketing v USA: koncepce a uplatnění v prezidentských kampaních
Metody analýzy a diagnostiky politického trhu
Volič na politickém trhu
Strategie politických stran
Public relations v politice
Politická propagace a politická reklama
Lobbing jako strategie prosazování skupinových zájmů
Politická činnost - Teorie a praxe
Naše katalógové číslo
28979
Originálny názov
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Počet strán
203
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
160×230 mm
Hmotnosť
344 g
ISBN
8073640112
Rok vydania
2006
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Barrister & Principal
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5
11
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

d
Neoverený nákup
5.12.2006
Politicky marketing
Dobra kniha, je to vsak len jedna cast zo serie, preto dufam, ze sa tu objavia aj dalsie knihy z tejto oblasti
reagovať

Možno to, čo chápeme najmenej, je to najlepšie, čo nás čaká.
Kniha: O zármutku (C.S. Lewis)
O zármutku
  • C.S. Lewis