Čitateľský klub Martinus
Kniha: Game Engine Architecture, Second Edition ()

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Game Engine Architecture, Second Edition ()
Kniha: Game Engine Architecture, Second Edition ()

Game Engine Architecture, Second Edition

    A K Peters/CRC Press: Hailed as a "must-have textbook" (CHOICE, January 2010), the first edition of Game Engine Architecture... Čítať viac

    A K Peters/CRC Press: Hailed as a "must-have textbook" (CHOICE, January 2010), the first edition of Game Engine Architecture... Čítať viac

    Naši škriatkovia o tomto titule zatiaľ nemajú viac informácií, ale akonáhle ich získame, túto stránku doplníme.
    • Kniha
    • Angličtina
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
    Sledovať dostupnosť

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Anders de la Motte - Nový kráľ severskej krimi

    Viac o knihe

    A K Peters/CRC Press:

    Hailed as a "must-have textbook" (CHOICE, January 2010), the first edition of Game Engine Architecture provided readers with a complete guide to the theory and practice of game engine software development. Updating the content to match today’s landscape of game engine architecture, this second edition continues to thoroughly cover the major components that make up a typical commercial game engine.

    New to the Second Edition

    • Information on new topics, including the latest variant of the C++ programming language, C++11, and the architecture of the eighth generation of gaming consoles, the Xbox One and PlayStation 4
    • New chapter on audio technology covering the fundamentals of the physics, mathematics, and technology that go into creating an AAA game audio engine
    • Updated sections on multicore programming, pipelined CPU architecture and optimization, localization, pseudovectors and Grassman algebra, dual quaternions, SIMD vector math, memory alignment, and anti-aliasing
    • Insight into the making of Naughty Dog’s latest hit, The Last of Us

    The book presents the theory underlying various subsystems that comprise a commercial game engine as well as the data structures, algorithms, and software interfaces that are typically used to implement them. It primarily focuses on the engine itself, including a host of low-level foundation systems, the rendering engine, the collision system, the physics simulation, character animation, and audio. An in-depth discussion on the "gameplay foundation layer" delves into the game’s object model, world editor, event system, and scripting system. The text also touches on some aspects of gameplay programming, including player mechanics, cameras, and AI.

    An awareness-building tool and a jumping-off point for further learning, Game Engine Architecture, Second Edition gives readers a solid understanding of both the theory and common practices employed within each of the engineering disciplines covered. The book will help readers on their journey through this fascinating and multifaceted field.

    Naše katalógové číslo
    340147
    ISBN
    9781466560017
    Rok vydania
    2014
    Jazyk
    angličtina

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila kniha vám?

    Všetky ženy si o sebe myslia, že sú iné; všetky si myslia, že niektoré veci sa im nemôžu prihodiť, a všetky sa mýlia.
    Kniha: Zlomená žena (Simone de Beauvoir)
    Zlomená žena
    • Simone de Beauvoir