Preskočiť na hlavný obsah
Zločin a srsť - Mary Roach, N Press, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Ďalšie možnosti
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Ako prežiť dospievanie - Jana Shemesh a kol., N Press, 2024
Ako prežiť dospievanie

To sa už fakt nevieme spolu rozprávať? A chodíš už s niekým? Ublížil ti niekto? Kedy sa konečne normálne naješ? Dúfam, že sa neopiješ...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,11 €
    Na sklade > 5 ks

Vedomie vlastnej hodnoty - Stefanie Stahl, NOXI, 2021
Vedomie vlastnej hodnoty

Vlastné ja, hodnota a vedomie – tieto tri slová znamenajú vnútorné presvedčenie, ktoré je rozhodujúce pre spôsob života a spokojnosť človeka so svojim životom, aj so sebou samým. Sebavedomie do veľkej miery ovplyvňuje ako sa správame a ako sa cítime...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,90 €
    Na sklade 2 ks

Vplyv - Robert Cialdini, Eastone Books, 2021
Vplyv

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo...

  • Knihapevná väzba
    19,99 €
    Do 5 – 9 dní

Ako byť dokonalý - Mike Schur, Eastone Books, 2022
Ako byť dokonalý

Zábavný sprievodca od tvorcu seriálu Dobré miesto a spolutvorcu seriálu Parky a rekreácia o tom, ako správne žiť, ktorý čerpá z 2 500 rokov hlbokých úvah mysliteľov z rôznych končín sveta o etike a ľudskej morálke...

  • Knihabrožovaná väzba
    13,99 €
    Na sklade 1 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Psychologie reklamy 
CZ

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná väzba
    22,88 €
    Do 9 – 11 dní

Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - David Říha, Grada, 2021
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností 
CZ

Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,46 €
    Do 9 – 11 dní

Psychológia stupidity - Jean-Francois Marmion, Motýľ, 2023
Psychológia stupidity

Konečne niekto vysvetlil stupiditu! A boli to jedni z najmúdrejších ľudí sveta, medzi ktorých patria Daniel Kahneman, Dan Ariely, Alison Gopniková, Howard Gardner, Antonio Damasio, Aaron James či Ryan Holiday...

  • Knihapevná väzba
    15,47 €
    Na sklade 3 ks

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář 
CZ

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná väzba
    15,85 €
    Na sklade 1 ks

The Daily Laws - Robert Greene, Profile Books, 2023
The Daily Laws 
EN

Over the last 25 years, Robert Greene has provided insights into every aspect of being human: whether that be getting what you want, understanding others' motivations...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,95 €
    Na sklade > 5 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Všetko, čo sa stane, sa stane. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo niečo iné, spôsobí, aby sa stalo niečo iné. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo znova, sa znova stane. Nemusí sa to však stať presne v tomto poradí.“