Nádej je pri nás a šuchoce krídlami - Eva Borušovičová, Lemuria, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Ďalšie možnosti
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Ďalšie možnosti
Účel knihy
Pôvod
Ďalšie možnosti
Autor
Ďalšie možnosti
Doba čítania
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Kolekcia
Séria
Ďalšie možnosti
Edícia
Ďalšie možnosti
Väzba
Ďalšie možnosti
Formát
Obal
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Anglicko-slovenský a slovensko-anglický slovník termínov internetu - Daniela Breveníková, Gustáv Breveník, Mikula, 2009
Anglicko-slovenský a slovensko-anglický slovník termínov internetu

Prehľadný vreckový slovník s najčastejšie používanými internetovými termínmi...

  • Knihabrožovaná väzba
    8,75 €
    -12 %
    Na sklade 1 ks

Lords of Crypto Crime - Andy Greenberg, Monoray, 2024
Lords of Crypto Crime 
EN

Dirty cops, trafficking rings, globe-spanning, nail-biting undercover detective work and the biggest takedown of the online narcotics market in the history of the internet...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,25 €
    -5 %
    Predobjednávka,
    vychádza o šesť dní

Self Service Business Intelligence - Jan Pour, Grada, 2018
Self Service Business Intelligence 
CZ

Na trhu jedinečná publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI a významný posun v podpoře analytických a plánovacích...

  • Knihabrožovaná väzba
    5,92 €
    -5 %
    Na sklade 2 ks

Ďakujem / Thank you - Rocio Bonilla, Perfekt, 2022
Ďakujem / Thank you

Vďaka nečakanému výpadku internetu sa život na jednej ulici medzi susedmi od základov zmení. Vďaka štipke odvahy a zvedavosti k sebe susedia nájdu cestu a začnú po nej kráčať spolu...

  • Knihapevná väzba
    12,10 €
    Na sklade 1 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať


Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná väzba
    49,99 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

The Magic of Employee Influence - Ivana Brutenič, Kristína Cichý Kováčiková, Rethink, 2024
The Magic of Employee Influence 
EN

Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates...

  • Knihabrožovaná väzba
    22,56 €
    -2 %
    Na sklade > 5 ks

ESP Series: Flash on English for Marketing & Advertising - Student´s Book with Downloadable Audio and Answer Key - Alison Smith, Eli, 2019
ESP Series: Flash on English for Marketing & Advertising - Student´s Book with Downloadable Audio and Answer Key 
EN

Flash on English for Marketing & Advertising is specifically designed for those who are studying for a career in business with a strong focus on marketing strategies and advertising, or for company employees who need to improve their language skills...

  • Knihabrožovaná väzba
    11,52 €
    -3 %
    Do 22 – 27 dní

Purple Cow - Seth Godin, Penguin Books, 2005
Purple Cow 
EN

You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,00 €
    Na sklade 1 ks

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    34,99 €
    -3 %
    Na sklade 5 ks
The Metaverse - Matthew Ball, W. W. Norton & Company, 2022
The Metaverse 
EN

The term "metaverse" is suddenly everywhere, from debates over Fortnite to the pages of The New York Times to the speeches of Mark Zuckerberg, who proclaimed in June 2021 that "the overarching goal" of Facebook is to "bring the metaverse to life...

  • Knihapevná väzba
    28,17 €
    -3 %
    Na sklade 2 ks

Like, Comment, Subscribe - Mark Bergen, Penguin Books, 2022
 
Like, Comment, Subscribe - Mark Bergen, Penguin Books, 2024
Like, Comment, Subscribe 
EN

Now, for the first time ever, discover the story of YouTube: how it started, how it works, and how it came to control our culture...

  • Knihabrožovaná väzba
    5,00 €
    -74 %
    Na sklade 3 ks

Little Book of Alexander McQueen - Karen Homer, Welbeck, 2023
Little Book of Alexander McQueen 
EN

Ever since its creation in 1992, The House of Alexander McQueen has been synonymous with drama, risk-taking and cutting-edge innovation...

  • Knihapevná väzba
    18,95 €
    Na sklade 2 ks

The Anatomy of Humbug - Paul Feldwick, Troubador, 2015
The Anatomy of Humbug 
EN

How does advertising work? Does it have to attract conscious attention in order to transmit a 'Unique Selling Proposition'? Or does it insinuate emotional associations into the subconscious mind? Or is it just about being famous...

  • Knihapevná väzba
    22,29 €
    Viac ako 30 dní

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,95 €
    Viac ako 30 dní

Little Book of Rolex - Josh Sims, Welbeck, 2024
Little Book of Rolex 
EN

Exquisite, timeless and enduring, Rolex is one of the most recognizable and sought-after luxury watch brands in the world...

  • Knihapevná väzba
    18,06 €
    -5 %
    Na sklade 2 ks

The Cyber Effect - Mary Aiken, John Murray, 2017
The Cyber Effect 
EN

Dr Mary Aiken is the world's leading expert in forensic cyberpsychology - a discipline that combines psychology, criminology and technology to investigate the intersection between technology and human behaviour. In this, her first book, Aiken has created

  • Knihabrožovaná väzba
    13,95 €
    Do 6 – 10 dní

20th Century Alcohol & Tobacco Ads. 40th Ed. - Allison Silver, Taschen, 2022
20th Century Alcohol & Tobacco Ads. 40th Ed. 
EN

In this collection of 20th-century alcohol and tobacco ads, we see how the marketing of these products spanned from the elegant to the offbeat...

  • Knihapevná väzba
    24,82 €
    -10 %
    Do 6 – 10 dní

Big Data - Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger, John Murray, 2017
Big Data 
EN

Shortlisted for the Financial Times/Goldman Sachs Business Book of the Year Award. Since Aristotle, we have fought to understand the causes behind everything. But this ideology is fading. In the age of big data, we can crunch ...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,46 €
    -9 %
    Na sklade 1 ks

Buyology - Martin Lindstrom, Broadway Books, 2010
Buyology 
EN

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,63 €
    -5 %
    Do 9 – 14 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Tak hovorí mongolský mýtus: Láska sa rodí z rôznych prirodzeností. Protikladmi získava silu. Konfrontáciou a premenou sa udržiava. “

Záhir - Paulo Coelho, 2008
Záhir
Paulo Coelho